Van Düsseldorf naar Ibiza

24 mei 2019 - Düsseldorf, Duitsland

Om 11.35 zijn we vertrokken met Eurowings naar Ibiza.  Op het vliegveld ging het allemaal mooi snel. We vonden het allemaal best spannend hoe het met Ivy zou gaan in het vliegtuig,  maar dat ging helemaal goed ze heeft tijdens  het opstijgen lekker haar flesje leeggedronken. En nergens last van gehad. Shannen en Rick hadden het geluk dat er een stoel naast hun vrij was dus extra ruimte. En dat is wel erg prettig met een baby. Onderweg kregen we nog een sandwich of koek en wat te drinken. Ivy heeft bijna de hele vlucht lekker geslapen. De landing ging ook weer voorspoedig.  Alleen .....het regent! August en Rick halen de huurauto op terwijl Shannen en ik met de shuttle bus naar het hotel gaan. Onderweg nog even van buschauffeur gewisseld haha. Lange rit wel half uur haha. Je zult het maar in 1x moeten rijden. Inmiddels zijn we allemaal aangekomen in het hotel. Het ziet er goed uit. Nu nog hopen dat het droog wordt. We hebben 2 grote kamers op de begane grond en naast elkaar.

20190524_092408 20190524_162639

1. Inge Ter Braak:
    24 mei 2019
    Wat leuk om jullie te volgen! Fijn dat de reis goed verlopen is, ook voor Ivy. Wat jammer van de regen. De zon komt vast snel. Geniet van jullie vakantie!